miercuri, 17 septembrie 2014

Dragă nesimțiților și nesimțitelor...

                                             Dragă nesimțiților și nesimțitelor,

Vă mulțumesc enorm de mult că m-ați băgat în seamă până acum. Nu! nu eu m-am făcut nesimțită,nu eu m-am schimbat și nici nu am căpătat fițe. Eu doar am fost drăguță și nu v-am zis nimic pentru că nu sunt genul de om care să scoată ochii. Eu doar am tăcut,am înghițit și nu am spus nimic,iar acum când m-am gândit că trebuie să vă zic câte ceva sau pur și simplu să plătesc cu aceeași monedă,voi v-ați gândit să băgați tot felul de pretexe cum că eu m-aș fi schimbat. Nu e deloc așa. Mereu ați fost voi nesimțiții și nesimțitele care știau de existența mea doar la nevoie. Deci...din nou, țin să vă mulțumesc foarte mult pentru asta,nesimțiților și nesimțitelor. Regret enorm de mult pentru timpul petrecut cu...stai! reformulez. Regret enorm de mult pentru timpul pe care l-am pierdut cu voi. Regret faptul că v-am ajutat ori câte ori am putut să vă ajut. Regret că mi-am pierdut secundele,minutele și orele din viața mea prețioasă cu voi.
Vă mulțumesc enorm pentru tot și sper să vi se întâmple și vouă exact la fel. Să aveți o zi foarte faină. Așa,ca voi.
P.S: Urăsc când fac postări de genul,dar tentația de a face publică această postare era prea mare și chiar voiam să ajungă mai bine cuvintele mele la respectivele persoane.
       Succes și vouă, cu nesimțiții și nesimțitele. Să nu uităm un lucru foarte important. Sunt peste tot.

                                                       
                                                                                                                       Cu mult drag și apreciere,
                                                                                                                                  Ștefana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu