sâmbătă, 1 decembrie 2012

1 Decembrie

Cu ocazia zilei de 1 decembrie,m-am hotărât să scriu şi eu ceva...mi-a luat ceva timp ,dar până la urmă am găsit soluţia  : o poezie cât mai scurtă ,care să cuprindă toate sentimentele zilei de azi,lăsând la o parte unii "patrioţi " care-şi înjurau ţara şi oamenii din ea,fără a conştientiza că şi ei fac parte din această comunitate,dacă pot spune aşa,dar mna...asta nu mai contează.Mai sunt şi oameni de genul,din păcate...
  Iată şi poezioara :

                        1 Decembrie

            Să celebrăm o zi căzută-n nemurire,
            De toţi compatrioţii ţării noastre.
            În arătarea dimineţii,tainic
            Cu versuri de lumină pală,românească.

            Privim cum lângă soare în înalturi
            Ilustre nume sunt sărbătorite
            O şoapt-a  vântului ce ascultă,
            Pe domnitorii cei măreţi,uitaţi în criptă.

            Bătând un clopot de ruga cea cerească
            Surâde-mi  tu,zi mândră românească!
            Şi  reînoieşte-mi slava ţării,
            Să-mi  stea acasă toţi eroii ţării.

Ca să închei într-un mod mai drăguţ , vă spun : La mulţi ani, României,românilor şi să aveţi cu toţii un decembrie cât mai frumos !Să să sperăm că vom avea şi zăpadă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu