sâmbătă, 15 septembrie 2012

Indiferența face victime...chiar multe !  

   Eu cred că indiferența este cel mai aiurea lucru.Am să încerc să explic puțin și să demonstrez această afirmație.Pentru început să vedem dintre toate atitudinile omenești,care dintre ele doare cel mai tare? Cea mai multă suferință o aduce pe pământ nepăsarea oamenilor sau indiferența.Sunt oameni cărora nu le pasă de nimeni,doar de ei înșiși,iar asta mi se pare foarteee urât. Toate aceste stări și atitudini de nepăsare și indiferență provoacă multe victime,adică dacă ar fi să ne gândim , fiecare ne-am aminti măcar o clipă în care am fost răniți de indiferența celor pe care i-am iubit,nepăsarea celor cu care vreodată am avut relații de prietenie sau de care am fost îndrăgostiți și care ne-au întors spatele după ce noi le-am dat o parte din timpul nostru liber,o parte din noi...Mulți dintre noi am simțit asta pe pielea noastră,unii mai des,alții mai rar,dar fiecare cred că a pățit-o. Unul dintre miile de exemple este situația unei persoane foarte dragi mie,chiar cea mai bună prietenă...nu dau nume,dar pot spune că ea este tratată cu multă indiferență față de o persoană pe care chiar o iubește și la care chiar ține foarte mult. Am încercat să o mai înveselesc, să îi dau sfaturi...și nu știu,într-un fel să o ajut...nu știu dacă m-am descurcat chiar bine la capitolul acesta,dar sper ca într-un fel să o fi ajutat.Vorba aceea :"Când viața îți dă lămâi,fă limonadă!" ...Așa că curaj tuturor și mai ales ție,amigo.

2 comentarii: